Första dagen i stockholm.

I dag har jag varit och shoppat i nacka forum.
Nu ska jag skriva vart och vad jag har köpt i dag  ( tyvärr inga bilder! ) 

Apotek 1: Strepsils jordgubb & nässpray (summa:90.50:-
Kappahl: en svart väska med en stor rosett & svarta leggins ( summa:211:-
NewYorker: en svart t:shorta med en uggla på, lila klänning & peace halsband. ( summa:?
Linex: Två bh:ar ( summa:134:-
Lager Haus:
en mugg som de står I LOVE SHOPPING på ( summa:60:-
Åhlèns:
vit plånbok med en rosett på (summa:58:-
uro & penn:
en silver ring & ett peace halsband ( summa:138:-
Guldfynd:
en rosa O.N.E klocka ( summa:99:-

Nu vet ni vad jag har köpt idag, i morgon ska jag och träffa några här i från stockholm.
JOAHNNA.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0