Eva & Adam

Hej!

Jag har just ätit, just före de såg jag och min syster Eva & Adam, och snart ska jag se bröderna kalsson och sen ska jag och syrran fortsätta se Eva & Adam tror jag... :)♥
Snart är de jul/julafton GUD vad jag länktar att äta GÖTT! och få julklappar.♥
Jga har börja lite på min Önskelist 2010.

  • CD spelare platt ( usb port )
  • Pengar
  • the sims 3
  • Hundvalp / häst
  • SystemKamera, t.e.x.. canon 1000d eller nikon D3000, någon bra!
  • presentkort, t.e.x.. h&m, ikea, el-affär, mm
  • kläder
  • ridkläder
  • H-tröja grå? svart?
  • graffiti-nagelack
  • sportväska, med något i? rosa?
  • stort smyckeskrin
  • dagkräm
  • parfym ( en bra! ) t.e.x... Hidden secret?
  • Anslagstavla, en mellan

Ja där fick ni se lita av vad jag vill ha!
Men de kommer och kommer mer och mer saker på listan hela tiden!...
vi får se vad jag får av den sööta tomten!♥


Kommentarer
Postat av: Elise

Det var ej lite julklappar du vill ha :D

2010-10-16 @ 20:32:30
URL: http://lillararaelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0