Allt

Gillar:.....
Fotboll
innebandy
ridnig
vänner
familj
nära och kära
djur
kläder/mode
utseende
speglar
rosa/svart
datorer
kameror
telefoner
pengar
skriva

Jag blir glad av:....
att rida
shoppa
träna
vara med nära och kära
chilla
slöa
inte ha läxa!
fina människor
vara ute med folk
läsa
fixa mig
vara i luleå och stockholm, mm och shoppa
få pengar
att skriva


Jag blir ledsen när:......
Bråk
dumma människor
någon dör
något dåligt häder
någon dissar
något går sönder
jag inte har mycket pengar
de blir fel!

Jag:......
Namn: JohannaB
Ålder: 12
Längd: 157,5
Syskon: Emma och robbin
mobilnr:......
adress:......
vänner: MÅNGA!
favorit färg: svart, rosa, grön, orange,mm
Favorit mat: palt
Gillar inte: ormar, spindlar, bråk, mm
Dröm: resa till LONDON♥


Hej!♥
jag har just badatbadkar och då kan alla tankar bara komma upp i huvudet och de gjorde de nu jag började fundera på allt om mig och de så där kan ni läsa om mig.
om du vill så skriv gjärna frågor om de här eller om mig så svarar jag fort! :D

kram/
JOAHNNA♥

Kommentarer
Postat av: vera, din gamla kompis ;)

nämen vad trevligt.. din dröm är att resa till london, dit ska jag åka om 2 år :D

2010-10-28 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0