Slut på frågestunden.

Hejhej.
vaknade nyss och ska snart och spela med 97:erna.

Frågestunden är nu slut.
Här ska nu få se mina frågor och svar:

Olivias frågor:

1.Vilka bloggar följer du? Dom jag känner och kända.
2.Ungefär hur många besökare har du per dag? 20-26.
3.Favoritlåt? Eminem & Rihanna - Love The Way You Lie.

Ebblos frågor:

1.Är du kär i Sunke sanningen nu? Nej.

Fridas frågor:

1. vad tycker du om mig? du är: snäll, bra på att rida, bra på mycket & DU ÄR MIN.
2. varför börja du blogga? De värkade roligt och de är de också.
3. hur länge har du bloggat? på den här bloggen några månader.
4. gillar du min blogg? Jaa.
5. tycker du att du själv ser bra ut? Ja.

Emmas frågor:

1.Cola/ Fanta? Fanta.
2.Vad tycker du om mig? Du är en bra brud, som jag tror gillar att shoppa för du vill alltid veta var alla har köpt sina kläder man har på sig.
3.Fotboll eller innebandy? Fotboll.
4.vem har du varit tsm med? A & A
5.Mammas mat eller snabbmat? Mammas mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0