SVAR från frågestundens !



Mamma
:
 1. vilken är din favvo häst?’ - Rekyl

Frida:
1. hur länge har du ridit? - Ungefär 7år
2. är du i hop med nån? - Nej
3. vem är din bästa kompis? - Alla mina vänner är mina bästa vänner!
4. vem är sötaste i klassen? - Ingen

Linda:
1. Är du kär i nån isåfall vem? :) - jag är inte kär i någon!

Bea:
1. kan du göra en sminkvideo? :D - vill du de?, jag kan nog de!

Mimmi:
1. kan du göra videoblogg? - ja kanske de
2. har du gjort din blogg i blogg.se? - ja
3. vad har du för rid grejer? - massor av saker, orkar inte skiva säger de på skolan!

Sassa: 1. sötast i klassen? (du måste välja EN) - Min lärare 2. Är jag snäll ?!? - ja 3. Har du någon gång gått in på min blogg ? - ja 4. Är sidecut fint? - ja 5. Vems bloggar läser du? - alla jag känner och kända!


Ebba
:
 1. tycker du om Anton ? - Vem är Anton?
2. tycker du om Sunke? - Vem är Sunke?
3. tycker du om Tinge? - Vem är Tinge?
4. tycker du om Wj? - Vem är wj?
5. tycker du om Pär? - Vem är pär?
6. Tycker du Pita är söt? - Vem är pita?
7. Är du intresserad av John? - Jag kan inte säga att jag är intresserad av en främling!
8. vad tycker du om wille b? - wille b vem är de?
9. vad tycker du om clas? - vem är clas?
10. vad tycker du om M.n? - Vem är M.n?
11. vad tycker du om Pita? - Pita vem är de?
12. vad tycker du om Anders? - vem är Anders?
13. vad tycker du om Sara? - sara?
14. vad tycker du om Poppe? - poppe????
15. vad tycker du om mig ? Snäll, söt, rolig, bra vän, gillar när du är kåt i Erik Sundquist!, bra på att rida, cool, osv…
16.fanta/cola? - Fanta
17.rida/fotboll ? - Rida
18.dansa/sjunga ? - dansa
19.favorit musik ? - ingen
20.favorit person ? - Ebba
21.favorit djur?? - Häst
22.favorit person i klassen (EN)? - Ebba



Tack för alla fina frågor! :)




Kommentarer
Postat av: ebba

jojo som att du inte känner dom som går i din klass p ja är INTE KÅT I ERIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-05 @ 15:06:31
URL: http://sjostig.blogg.se/
Postat av: ebba

jojo du känner verkligen inte dom som går i din klass

o jag är INTE KÅT I ERIK men du kanske ??

2011-04-05 @ 15:07:43
Postat av: Emma.S

Kan du ta bort hedern som jag gjort, kan göra en ny ! vill inte att du ska ha den för det är min hjärt bild.

tack!

2011-04-06 @ 19:12:01
Postat av: Estera

Nice

2011-04-07 @ 20:39:56
URL: http://estera2011.blogspot.com/
Postat av: angelicaamie

vad är det värsta du vet ??

2011-05-16 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0