FiintFiint

Hej, sitter och myser med min one peace här fram för datorn och jag har just städat min garderob och lite runt omkring jag funderar på jag ska gå ut med Paulina och Sara och chilla eller om jag ska vara hemma?
vaknade kring 7 i morse för jag och Josse skulle till stallet vi var där till 12 först red jag Ella och Josse Rut sen red vi ut med Rut och Pinnen och de är ju två shettisar så kände mig först stor på Ella och sen liten på Pinnen.
Sen for jag och Paulina till stan för jag skulle färga och plocka ögonbryrna och färga ögonfransarna på Kalixfrisörerna och de blev ju fint men de gjorde lite ont men får man vara fin får de göra lite små ont ibland.
Jaja nu ska jag nog se Andra Avenyn och jag är skiiiiiiiit hungrig... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0