Lite kort..

Fotboll:
Jag har alltid gått i Assi If f- 98 -99 och de har varit bra men vi har inte varit dom bästa men vi ställer upp för allt!
Vi har varit många i laget men när vi gick upp på 11: manna så blev vi lite spelare så dom sista matcherna i sommras var alla tvungen att spela hela matchen utan vila för vi var prick 11 stycken som man ska vara så...
Snart börjar träningarna eller de är ju ett tag dit men tror jag kommer byta lag om vi ens får i hop ett lag, de är inte säkert!
Om vi bara är kring 11 så slutar jag!
Förlåt! vill inte sluta Assi för de är allt men de blir så tungt! vi kommer inge långt med de!

Innebandy:
Kalix f 98-99 - 00
Vi är BÄST! vi vinner nästan alla matcher vi har inte förlorat nästan någon match i år och de gjorde vi inte förra året heller och så ska vi fortsätta att göra!
Kommer aldrig svika er vi ställer upp till 110%, vi är lag, vi kämpar för varandra!
Förra året var vi på Paradiscupen och vi kom 3a!
Vi ska fara dit i år och de är ganska så snart! Vi har även varit på NM ( norrlandsmästerskap ) och då kom vi 2a vi är nästan bäst i hela Sverige!!

Ridning:
Jag har ridit sen jag var liten, Mamma har haft foderhäst när jag inte fanns men hon har ridit när jag var i magen också så jag har de i blodet.
Jag har haft Ella I 9 månader och från början var jag mer en tjej som vill ha häst med kul och nu tar jag allt seriöst men lite busigt kan man väll få ha? ;)
Jag har förändrat mig på denna tid jätte mycket allt har gått så otroligt fort!
Min dröm är ju nästan att få en Pigg / het hopp häst som är otroligt fin i alla hanteringar och även snygg dressyr ponny som gillar fart och hinder! Som man ändå kan slappna av på när man far t.ex. ut i skogen eller på byn. Jag har ridit för en hopptränare och en dressyrtränare, Vi håller på kolla på olika tränare som jag vill rida för som jag nog kommer göra, på olika ställen! Jag gillar att fara ut till olika ställen och tävla men jag har ändå aldrig gjort de men jag vet !JAG VET! att jag kommer gilla de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0