Sötnosen igår med min dator!





Igår vaknade jag ganska så sent för jag var uppe länge på lördag.
Fanny kom till mig senare på dan och vi chillade, skypade, pratade, såg julkalender osv...
Vi var också barnvakt till Noel medan vi såg på julkalender och de gillade han!
När pappa i går lyssnade på barnlåtar så youtube så kom de upp en tecknad apa så börja han skrika jätte  mycket han blev rädd, så söt han är! han har börjat känna igen ansiktsutryck för han blev lite annorlunda / rädd för en ny person men inte så farligt.
sen var de som vanligt!
Kär i min ZIPERALL!! ♥
Jag har haft min ziperall hela helgen och de var nästan de bästa köpet jag har gjort!
Den är så otroligt mysig!
Heheh, vill ha en svart också! men man vill mycket här i värden!

JUL LOV PÅ ONSDAG!!♥
Tagga att vara med SANDRA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0