Super rolig helg!

Fredag:
Jag var med Fanny, Josefina och Sandra efter skolan.. vi satt på stan och chillade + pratade om helgen.
Sen for Josse & Sandra hem med bussen till töre och då for jag hem och fixade mig och packade.
Senare efter typ 2 timmar så for jag till bussen och väntade med Fanny på att den skulle komma sen for vi till Töre och hämtade dom andra brudarna och vi alla väntade på bussen mot morjärv.
När vi kom hem till Sandra ( i morjärv ) fiixade vi i ordning osv.. sen for vi ut med Tony och chillade, spelade spel, tränade, såg tv osv... På kvällen före vi skulle sova så låg Josse & Fanny på en madrass och snackade å jag & Sandra låg i sängen och såg film.


Lördag:
Upp tidigt och for till Luleå, vi brudar for till Luleå för att handla julklappar.
Jag köpte ett par jeans och två leggins typ till mig själv och de andra säger jag inte!
Josse åkte hem med sin mamma för dom skulle på hööks, Fanny åkte en tidigare buss medans jag och Sandra tog en senare buss till Töre och där väntade vi på hennes mamma sen for vi hem till morjärv och packade ihop alla saker åå då kom mamma och hämtade både mig och Sandra för hon sovade hos mig. på kvällen gjorde vi ett pepparkakshus som ni har sett bild på ( snyggt ) på natten såg vi en skräck film och chillade.


Söndag:
Vi sov länge! ( skönt!! )
Sen for vi till stallet och red..
först red jag Såbbe och Sandra red Juva  ( två russ )
Sen red jag Pinnen och Sandra red Rut ( gick ju sådär, hon flög av typ 20gånger ) ( två shettisar )
Sist red jag Ella och hon sören men vi fick byta för sören var galen! ( Ella = D-ponny & Sören = shettis )






Kommentarer
Postat av: Helena

Alltid lika fin och välkomnande blogg.

2011-12-12 @ 16:29:04
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0