så är de!

Fredag:
Jag var hemma från skolan eller jag tog ledigt för jag red för MH ( Maria hjort en dressyr tränare från Stockholm ) och vi hade volleybollstuering hela dagen så då gjorde de inte så mycket att jag var borta jag som missade inget speciellt.  
Jag for ganska tidigt till stallet för att göra henne klar och allt man måste göra före & sen lasta såklart.
När jag kom dit så gick jag och kollade läget och sen stoppade jag henne i en box och gav henne hö för hon hann inte äta så mycket före, vi hade mycket tid före jag skulle börja rida så jag såg två stycken andra som red före mig.
När jag hade ridit klart var hon jätte blöt de var bara svett över allt under ögonen var de jätte blött också.
Jobbade med en och samma sak nästan hela tiden och Maria fick hoppa upp och visa mig och Ella blev ganska så mad när hon hoppade upp för hon kräver mer än mig och då blev hon tjurig och började sparka och ha sig men sen så lyssnade hon och gick super fin!
Sen när jag fick hoppa upp efter henne så gick allt mycket bättre så nu har jag fått lite läxa och saker att öva på till nästa gång!

Lördag / idag:
Vaknade vid 13.00 eller nå och kollade Facebook så såg jag att de jag hade match samlingen var 15.00 så jag vart stressad så jag gick ner och åt och bytte om och sen for jag till mamma och hämtade match tröjan, skorna, och ett pannband + så fixade jag håret där när jag var klar var de 10min till samlingen skulle börja men jag hann så snabb som jag är!
Vi spelade 3 gånger 15min tror jag och vi vann med 5 - 2 mot Bergnäsets AIK F - 97 matchen var ett DM- KVAL.
Nyss drack jag första glöggen för i år! hahah!

Planer över veckan:
Söndag / imorogn: Umgås med Fanny som jag inte gör så ofta nå mer! :(
Måndag: Skola, Träna, Sandra ska kanske sova hos mig!
Tisdag: Skola, Träna, Umgås mycket med Fanny på skolan för hon åker till sin pappa i Örebro över julen!
Onsdag: Skola.
Torsdag: Skola, julavslutning, Sova hos Sandra
Fredag: Luleå med Sandra ( köpa massa julklappar ) + rolig dag för de är dan för julafton!! GILLA, GILLA, GILLA!
Lördag: JULAFTON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0