PÅ köpet får ni... de här frågorna!

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• ensamhet

 

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• testa droger
• vara otrogen

 

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• träna!
• Rida!
• Vara med vänner!

 

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:

• fotboll
• Killar med magrutor! ( lätt )
• mina vänner!♥
• mysa

 

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• Dom som snöbadar folk!!
• Falska vänner
• Ormar & Spindlar
• Dom som är otrogna!

•  Fega killar som inte våga ha ett riktigt förhållande!

 

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• Provat droger
• pussat en gris!
• Hoppat på en fluga
• Slått någon på allvar 
• Ridit på en känd hopphäst!
• Mördat

 

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• Inte blyg!
• Vill ha en egen häst!
• jag har en ziperall
• jag kan inte duscha då jag är ensam hemma!
• Min dröm är att börja hopptävla och bli bra!
• Jag älskar Ella och vi kommer var länge tsm och blrja tävla.! ( hoppas jag )
• jag vågar inte gå på toa om draperiet är fördraget

 

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
• mamma
• pappa
• Emma
• Noel
• Sandra
• Fanny
• min dator!

Jag ser nästan ingen av dom precis varje dag men... har inga andra jag pallar skriva!! :)

 

 

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Rida
• ha kul 
• Shoppa
• kramas
• pussas
• se film
• mysa!!
• Festa!
• umgås

 

10 SAKER DU SAKNAR:
• Grönt gräs!
• sommar
• fotbolls matcher 
• Äta glass på stranden!
• psg
• min kanin
• min hamster
• en persson
• Sola/bada
• Bror min!

 

12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• jul
• nyår
• min födelsedag

• fotbollen

• sommarn
• flytta hemifrån
• ha kul med massa härligt folk 
• åka utomlands
• Chilla med vänner varje helg
• Sola/bada
• Pussas!
• kramas!


13 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• skola varje dag..

• Proven på onsdag

• att stiga upp tidigt imon

• Bada med klassen nästa veckan

• osv...

 

14 KOMPISAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
• Sandra josefsson
• Fanny eriksson
• Veronica Fougner
• Paulina malmström
• Josefine söderholm
• Angelica öberg
• Frida lampinen
• Ronja Andersson
• Alexandra fransson
• Emma arvidsson ( saknar dig )
• Alma Nyman

• Emelie roxbäck
• Matilda Eriksson Kock

• Madeleine Lindkvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0