Dag 03 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon?.

Ja, om jag fick 1 miljon så skulle jag nog köpa en häst och de kostar ju ganska så mycket för all mat och att hyra plats i ett stall någonstans. sen skulle jag nog köpa en hund och massor av kläder! om de skulle finnas några pengar kvar så skulle jag nog fara och resa vart de är varmt för här kan man då inte var så länge till de är så kallt.  Jag pratde med mormor och morfar för någon dag sen och dom är ju i Thailand och dom vill hem till kylan och åka skidor!! de skulle då inte jag vilja!! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

☆☆★★VECKANS BLOGG!★★☆☆



vinner du blir du sedd av över 1000 läsare!

2011-02-22 @ 20:12:12
URL: http://amandanyman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0