Svar på Frågestunden! (:

OTTILIA

1.vem ska du välja till manhem? - De vet jag inte nu tor jag men typ Josse, Ebba osv..
2.Vad ska du välja för språk? - Franska ? Spanska? Tyska? Vet inte? ;)
3.Shettis & company eller KRF? - börjar ju nu om på KRF så får se :D
4.Brunt eller ljust hår? - LJUST!!
5.Vem är du kär i? -  inget :D
6.Gillar du mig hih? <3 - SÅKLART! :d <33


JOSSE
1. vem gillar du? - Ingen :D’
2. har vi bra klass? - nä!
3. gillar du engelska? - nja, lite :D
4. vilket ämne gillar du mest? - so, sv och matte :P
5. Längtar du till manhem? - Ja!!! :P
6. innebandy/fotboll? - Fotboll!  <3
7. sommar/vinter? - Sommar :D
8. fanta/cola? - Fanta!
9. Killa/tjej? - Kompis?, partner?
10. kalas eller julafton? <3 - Kalas tror jag man blir ju äldre! :D


EBBA
1. vem är du kär i? - ingen! :D
2. vem tycker du är dum i klassen ? - Devtedu!!, störda!
3. vem har du varit tsm med (alla) ? - Devetdu ! :)
4. vem är bäst i klassen? - JAG!
5. gillar du drugge ? - Nä, varför skulle jag?


ELIN
1. Vilken favoritfärg tycker du om ? -
Gul
2. Vem tycker du är snällast i din klass ? - Vet inte typ, ganska många (:
3. Hur många år är du ? - 12 snart 13
4. Vilken favorithäst tycker du är finast på shettis & company ? - REKYL <3
5. Har du smink på skola ? - Ja
6.Har du en kille ? Hade inget annat att skriva ;) -



Emelie
1.Vem tkr du är bäst i ditt fotbollslag och innebandylag? :) - ALLA!
2.Dina bästavänner? - Många :D
3.En snygg kille men jättedum/En ful kille men jättesnäll? ;) - En ful kille men jättesnäll :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0