Anything and everything is right!

Hej!

Idag har jag och Linda varit till luleå och de jag hade på listan var att köpa ett fotoalbum och earcuffs och jag köpte både ett vanligt inte så snyggt fotoalbum och sen guldiga earcuffs.
jag ställde vekarklockan på 08:00 och jag vaknade av att mamma kom in och då var klockan 09:10 och vi skulle fara 10:00 men vi for 10:20 ungefär och då for vi och hämtade Linda.. alltid taggar jag skiit mycket när jag ska och shoppa så de pirrar i magen jag vet inte varför jag kanske är en shopping nörd?... ( I love to shop, simply! )
på skemat så är de inte så mycket..
Onsdag: Rida ( kanske med Maria? ), bada eller gå på stan med Linda.s och Linda.L beror på vädret sen blir de bara att chilla och se vad som händer!
Torsdag: de jag vat att jag ska rida ut med Jessika och Emil på kvällen men på dan vet jag inte vad jag ska göra var med nån kanske Josse som typ kommer hem från Stockholm..
Fredag: Jennifer som kommer från stockolm kanske kommer från fre - mån.. asså ser ni har typ inget att göra i veckan...! bada? sola? se film? datorn? chilla? umgås med vänner? bara ta dag för dag ska jag nog göra..
Nu är klockan halv 3 ungefär så ska bara kolla lite bloggar och sånt innan jag går och sover.. :)


källa: www.google.se


PS: Imorgon ska jag beställa min one piece från www.ziperall.se  ( 599:- )

Bubblegum


Kommentarer
Postat av: möken

jag älskar din röv

<333

2011-09-10 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0