Dålig uppdatering enu en gång!

HEJ!

De var typ några månader sendan jag skrev på bloggen ( det känns så iallafall? )
Igår var de ju Tosdag och då var de typ första dan på kalix dagarna de är typ hela helgen i morgon är de typ maasor av saker hela dan på stan så då far man nog och kollar. I torsdags vaknade jag 8 för att fixa mig sen halv 10 for jag till stallet och borstade två shettisar ( RUT & SÖREN ) sen när dom var klara så for jag och Kamilla ner till stan med hästarna och började ha Barnridning Mimmi kom och hjälpte oss lite. Kamilla är min ridlärare som äger hästarna och hon äger också min foderhäst Ella. Idag for jag, pappa, Lena och min bror Noel till stan för att äta glass på Myggan sen kom min syster till stan så då gick jag med hon istället och då köpte jag en skiiit snygg tröja som jag är nöjd med sen for jag hem och har just varit och cyklat till vattnet med pappa och nu ska vi äta och se en flm vi har hyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0