God morgon!

Hej!

Igår orkade jag inte skiva för jag blev klar med allt jag gjorde klockan 03.00 och då var jag skiit trött och endå kommer folk in och väcker mig nu klockan 12 bajjjamajjjjja!
Igår var jag i stallet några timmar först red jag Ella i en ny dressyr sadel som var jätte skön och sen red Jennifer Rut och då höll jag lektion för Jennifer.
Sen under hela gårdagen så for vi och badade 3gånger vid Filipsborg och jag körde moppe dit varje gång.
Idag ska jag till Ella och rida henne och sen ska jag Kanske hålla en lektion för Jennifer när hon rider Rekyl och sen på kvällen ska jag och rida en lektion av Nina på spiltapål.. vi ska väll gå upp nu och vakna sen går vi kanske och badar vem vet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0