Har haft en liten Blogg paus

Hej!

Jag har haft en liten blogg paus som ni kanske redan vet? jag har haft de för att jag har varit borta på flera ställen osv... inte haft dator och så... och idag har jag varit i stallet och ridit privatlektion av Kamilla i dressyr och på torsdag ska jag till KRF på kvällen och rida Spiltapål han är en nordsvensk och han är inte så hög men stor när man rider han så känner man att man rider mycket häst!.
På lördag ska jag ha en till privatlektion av Kamilla men hoppning.. Jag håller på att bygga upp Ella för hon har tappat jätte mycket och de är ju inte så bra... 
nu har jag några övningar som vi ska jobba på nu ett tag och jag ska sluta rida på KRF och bara rida hos Kamilla och ta privatlektioner av hon och kanske av MH ska nog gå boka in några lektioner nu snart när de passar.. (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0