Så svårt att släppa din hand och se dig gå åt ett annat håll!

Hej!

Jag linda.S och Linda.L gick och sova ungefär 05.00 i natt/morse.. vi vaknade typ 15.00 eller nå? sen for Linda.L hem och då var jag och Linda.s först på stan sen for vi till henne och hon har sååå sööööta hundar så man dör!! sen for jag och Linda på Zumba och de var någon gubbe som filmade oss han var typ 90år  ( *****? ) de var typ inte kul man ville gå och ta kameran från han eller nå?!?! efter Zumban så for jag och mamma och bada och på vägen dit så såg vi något svart och de såg ut som en hamster med lång svans den var liten och sööt och då for jag hem och hämtade håven och sen var de borta den var typ tam för om man stod skiit nära den så den brydde sig inte och man kunde nästan ta på den med en pinner eller nå jaja vi for och badade och sen for vi hem sen så for jag och Paulina och sökte den och då ringde mamma och så att de var en sork och jag inte ska leta efetr den för dom är typ farliga och jag bara `´jaha men ååå den var så sööööööööööt! ´` då for vi hem och då fick jag duscha och sen gick vi ut och cyklade till mitt gamla dagis och chillade.. sen så sitter jag här och ska tagga luleå i morogn med Linda.S ska bli kul för jag behöver kläder ( säger vi, hahah! )


SORK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0