Sweet dream

Hej

Idag har jag och Ella ridit ut med Jessika och Emil vi red först i skogen och sen lite efter vägen typ förbi min gamla skola som jag inte saknar just nu.... jag har inte gjort något roligt idag förutom de då och ja juste Josse kom sen på kväll precis när jag och Oskar skulle typ och köra moppe och cross och då fick Josse komma med såklart hon åkte bakom mig och jag är ju inte så bra på köra så vi skrattade och ropade hela tiden hon skulle visa mig en mus eller sork efter vägen och när jag såg på den så åkte vi nästan ner i ett dike och så var de typ hela tiden...
roligt iallafall hon kom ju hem från Stockholm idag så då kom hon till mig nästan direkt men endå inte så nu ligger hon och sover med typ halv feber hon hostar iallafall hela tiden men de gör ju inget jag skriver ju på bloggen så.... ja vi såg just på Karlsson på taket, haha de var länge sen vi såg lite av screm 4 men båda hade sett den förut så vi såg på annat då... okej nu ska jag sova skriver nog mer i morgon! SWEET DREAM <3




Kommentarer
Postat av: Mimmi

mej saknar du väl

hahaha

2011-07-31 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0