Title..

Thjaao!

Har ridit hem idag och ridit ner till filipsborg man kan inte säga att vi var där och badade för de gjorde vi inte men försökte de gjorde vi men Ella är en badkruka så de gick inte! är besviken på henne för hade förväntat mig lite mer men alla är olika men älskar dig endå.. ja då efter en stund red jag hem och åt på gräsnmattan med Ella men vi åt iallafall inte samma mat och de är jag glad för gillar inte precis gräs.. haha men Ella försökte ta en plätta av mig då och då men nejnej ät du ditt gräs! sen for jag tillbaka med henne till hagen och cyklade hem har fått lite motion idag och de är ett plus!
sen åkte jag och Oskar med moppen och crossen ner och badade sen for vi och körde runt över allt... sen har mamma fått en spa behandling av mig i julklapp och hon tog ut den idag och de tog en timma för varje fot och de andra var som vanligt med ja nu är klockan 01:01 och imorgon blir de att rida ut med Jessika ska nog bli kul. :)


Fotograf: Mamma    Modell: jag och Ella


Fotograf: Jag  Modell: Ella


Fotograf: Jag  modell: Ella


Fotograf: jag   modell: Ella


Fotograf: Jag    Modell: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0