Dag 11, 12 och 13

Dag 11 - Varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag ville / vill skiva om mitt liv så alla kan se, före jag började blogga så kollade jag mycket på kända och inte kända bloggar och då blev jag sugen på att börja skiva om mig själv och livet på en blogg.


Dag 12 - En bild av mitt rum.
okej jag har en bild på ena halvan av mitt rum ni får inte se hela för jag har inte tagit en bild på andra delen av rumet  INTE städat!



Dag 13 - planer / drömmar / mål du har.
jag vet inte så bra vad jag ska skiva för asså jag har inte alls tänkt på de, men drömmar har man väll, jag skulle ju såklart vilja ha en häst, få bra betyg från 7an och uppåt bli typ bättre i fotboll, ridning, innebandy mer än vad jag kommer att bli i allafall.
mål har jag bara ett tror jag men iallafall så vill jag inte äta så mycket godis, chips osv... så mycket för jag börja känna mig lite rund annars. ( hahah )
planer är väll att leva livet som jag gör för då kommer de nog gå bra för mig känns de som och bli en bra syster♥

Kommentarer
Postat av: Pappa & Lena

Du kommer att bli en bra storasyster <3

2011-03-03 @ 15:13:41
Postat av: JohannaB

Johanna du är värdens bästa syster <3

2011-03-07 @ 21:20:27
URL: http://johjjja.blogg.se/
Postat av: mamma

haha ser ut som att du har skicka det inlägget....men e ju jag låna din dator

2011-03-07 @ 21:22:21
URL: http://johjjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0