Dag 17, 18, och 19

Dag 17 - En bild som du aldrig lagt upp.


Här har ni en bild från typ en månad sen! snö, snö och mera snö...

Dag 18 - Din favorit tid på året.
Sommar! vem älskar inte sommmar?, de är klart bäst! jag hoppas att sommar 2011 blir den bästa sommaren någonsin! sola, bada, vara med vänner, hyra häst, rida, jogga med paulina, träna, spela FOTBOLL, killar, osv... ;)♥

Dag 19 - Din favoritlåt.
Har ingen! kommer aldirg att få en! (haha) skojja men jag har nästan aldirg någon favo, bara många jag gillar... men den jag lyssnar nu på kan jag ju säga är bra! ( de blir bara fel när jag ska lägga upp låtar på bloggen från You Tube! så jag skiver vad den heter! )
Maddi Jane -Jar of Hearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0