Dag 20 - En bild från i sommras. / / / Sista dagen också!


Snövit och snögubbe heter dom små söta! ♥
I sommras hade jag kaninungar, och min kanin väntar kaninungar just nu igen jag hoppas att de är några liv där i magen på henne. Vi har nu parat i tre dagar och vi ska göra i morgon också ( kanske ) de kanske låter mycket men man måste ju vara säker! första gången fick vi 5st och andra 2st och nu så hoppas jag de blir många.

Nu är de slut på dagar så kommentera vad jag ska hitta på att göra bloggen roligare, frågestund? tävling? nya dagar? bara att skriva!...

Tack paulina att du fixade min blogg! Länk till paulinas blogg ...  http://iaminlovee.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0