FlowFunc

Jag läser läxa just nu med min syster, och jag har varit på FlowFunc med mamma och de är skiit kul men jobbigt! man får en härlig känsla, man får ont över hela kroppen iallafall jag för jag var ju första gången på de men om jag börjar gå på de med mamma kommer jag nog att klar de bra utan att får så ont och istället bli van. Man använder band hela tiden och dom ska typ nästan alltid var helt raka och inte lösa man hoppar också man tränar hela kroppen, bena, magen, armarna osv.. jag lovar! jag rekomenderar FlowFunc!


Är bäst utan skor!!



Jag blir 13år imorogn! ♥

Kommentarer
Postat av: My

Grattis igen Johanna hoppad du får en underbar dag:)<33

2011-03-24 @ 16:46:23
URL: http://mgphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0