Massa!

Har endel att skriva så...

Har typ gjort en bild blogg eller nu vad man ska kalla de för, rubrik + bild kanske nån mening men inge mer för jag har varit skit lat på att skriva ( sorry ) + så får jag bara vara på internet i 30min på hela tiden när jag e hemma från 15.30-16.00 för att jag inte gör min läxa och då får jag typ massa omprov osv...
Kommer bara ha bilder typ ett tag nu för annars gör jag en blogg paus om de inte duger!

Annat...
Kom just hem från att ha spelat match mot damerna som typ är vuxna och vi spelade super bra måste jag säga men vi är ju ett snyggt och bra lag så.. men endå så är dom bättre så vi förlorade med typ 7/8 - 0 men de var typ våran bästa match i år!!

NU: Plugga! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0