Dålig blogg -_-

Hej! ♥

FREDAG i dag då och jag är sjuk så är hemma från skolan ganska så chill.
i veckan har de varit både fotboll och innebandy + ridning så har gjort något varje dag iallafall +läst på läxan så nu när de är fredag så får man vila.. skönt!
jag har börjat skriva min önskelista också haha.. men den kommer nog bli ganska dyr.. hehe men när man blir äldre så vill man ju ha dyrare.. eller i allafall jag har jag märkt.

Önskelista 2011
- Häst
- Svart utrustningsväska till kameran
- Objektiv till kameran ( Tamron 70-300 )
- UV filter till kameran
- Minneskort 2GB till kameran
- Kläder
- Smycken ( kort halsband )
- Löshår
- Piercing i naven och i läppen
- Iphone
- Pengar
- Parfym liten ( Avril Lavingne BLACK STAR )
- MP3 Spelare
- Presentkort, kicks, gina, osv..

Den är ju inte klar enu!

Jag & josse länge sen! ♥

Kommentarer
Postat av: lukke

ok.

2011-09-10 @ 21:40:02
Postat av: ...

kan jag hålla med om !

2011-09-10 @ 21:45:00
Postat av: lukas

snyggingen dära ;*

2011-09-10 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0