♥ Delar är gjorda, delar är kvar.

-

Igår var jag på möte för "Grönt kort" och det var precis som en föreläsning, vi pratade, lyssnade, diskuterade, fikade osv..

Vi gjorde också några delar av provet som var super lätta så jag tro grönt kort för mig kommer gå lätt och jag kan börja tävla. ( När hästen är klar och tränad )

idag har jag inga speciella planer har tänkt fara till stallet och pyssla om Ella & Agnes.

På lördag är de Pay and Jump på KRF och jag har anmält mig och Ella för länge sen men nu har jag bestämt klasserna, jag ska hoppa först 70cm och sen 80cm.

Förra hopptävlingen var jag med på 50-60 och 70cm om jag kommer ihåg rätt.

Jag söker mig till bra utmaningar och då får vi se hur de går på lördag.! :)

-




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte Ella T-märkt? I så fall får du ju inte tävla henne, det är ju som hela meningen med att dom triangelmärks, att dom inte håller som tävlingshästar..

2012-04-12 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0