♥ Svar på några frågor, från Frågestunden.

Har du någon fobi?

- Ja, jag har fobi för falska människor..

 

Om du hade 1 miljon vad skulle du göra med dom pengarna då?

- Köpa en Häst och en Chihuahua, haha... just nu iallafall :)

 

Ferrari eller Lamborghini ( bil ) ?

- Ferrari

 

Bor du på gatan?

- Nej.

 

Tältar du ofta?

- Typ aldrig.

 

Vilket land gillar du mest?

- Sverige.

 

Varför började du blogga?

- För alla andra hade blogg och då ville jag också ha de, har haft 2 andra bloggar också..!

 

Hur många undika besökare har du per dag?

- Olika, 80 - 90, normalt typ! :)

 

Favorit färg?

- Rosa såklart!

 

Nikon eller canon, vilken kamera tycker du bäst om?

- NIKON, jag har en ”nikon eos D3100” och den är bra, de finns bättre men den är klart bra för mig!

 

Oskuld?

-japp

 

Dina närmaste vänner?

- Sandra ( hon är den som vet de mesta om mig och hon är den jag oftast är med, hon är den ”bästa vän” jag har. )

Sen har ju flera...

Fanny, Paulina och Josse!

De är dom som vet mer om mig än andra, dom kan jag prata för de mesta.! :)

Trackback
RSS 2.0