♥ Vad gör jag vaken 07.00?

Jag vaknade skiiit pigg för en halv timma sen och då var klockan 07.00, hur kan de komma sig?
vajer lov går jag och sover sent men vaknar endå tidigt, de är nå fel på mig?!.
Igår var jag och Sandra på bio "Titanic" som var i 3 timmar och 20min men de bästa var att filmen var i 3D, efter de for vi till mormor och åt gegga mackor, ååå de var gott kan man säga!
-
-
filmen var bra, bara att jag har sett den miljoner gånger men jag ville se den i 3D men filmen är endå lika bra men usch aldrig mer att jag ser en film som är över 3 timmar igen.. jag kunde inte sitta stilla!

Kommentarer
Postat av: kate

sv: tack så mkt!:)

jag har läst din blogg rätt så länge and i LIKE it :D !

KRAM<3

2012-04-10 @ 09:20:57
URL: http://joleens.blogg.se/
Postat av: kate

sv: jollan tackar så mkt, hon kommer glänsa på banorna! ;D

KRAM<3

2012-04-10 @ 11:20:50
URL: http://joleens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0