♥ Du är bäst.

-

Trodde inte det skulle vara svårt. 

1år och några månader har gått fort - vi har gjort mycket & vi har lärt oss massor.

Vi gjorde nya utmaningar som vi klarade. I början var jag inte samma ”hästtjej” som jag är idag. Den ända jag kan tacka är DIG, det är DU som känt skillnaden. Det var vi som gjorde det tillsammans, det var du som fick mig att våga, det var du som gjorde allt för du visste hur jag kände. Du var en riktig läromästare och det är du ännu. Om man tänker efter så finns det mycket vi kan ge varandra än idag men vi alla går vidare och nu har jag andra tankar och annan vilja. Den dagen jag for från dig kände jag en tår men inte många, jag hann inte tänka på allt vi gjort och allt vi upplevt. Men nu i efterhand så skulle jag göra vad som helst för att få dig tillbaka. Har bara gått drygt en månad sen jag tog mina saker och lämnade dig. I början när jag skulle rida dig så var jag rädd och osäker det ända jag ville var att rida russet Rekyl. Jag ångrar mig inte att jag valde bort han och vågade ta dig och ja fattar inte att jag gjorde det för just då var jag så osäker inom ridsporten. Jag har ridit i ungefär 7år men bara känt skillnaden en gång och det är nu i år. 

Kommer aldrig glömma dig, du är bäst! 

Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: JMphoto♥

åhhh vilken fin häst!
haft en bra sommar? :)

2012-08-08 @ 21:36:51
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Postat av: JMphoto♥

sv: jodå, kunde varit lite bättre väder bara... :)
tack så mycket, det samma! ♥

2012-08-08 @ 22:10:17
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Postat av: Elli

Hoppas bara hon är en av dom som får stanna kvar på gården! :) Och forsätta lära ut fler unga ryttare :) Underbara Cindy!

2012-08-08 @ 23:14:59
URL: http://omelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0