♥ Älskar dig.

11måndager & 335 Dagar <----- har vi varit ett par.  

Du hjälpte mig på min fösta  Dressyrtävling ( klubbtävling )

5 olika tränare har vi mött.
KRF & Haparanda ridklubb.

Du fick bort min rädsla, du fick mig att våga.

Du blev nästan min.

Höst, Vinter, Vår & Sommar snart hela året om.

I alla väder,  - 30, rengn, snö, oväder,  Jätte varmt på sommaräng, vi har ridit från Innanbäcken till Grytnäs ätit plättar tillsammans, bada vid Filipsborg iallafall försökte så feg som du var.
Vi ha gjort mycket tillsammans jag vill inte lämna dig min stjärna jag får tårar i ögonen när jag tänker på vad som kommer hända jag ville göra min framtid med dig.

Jag.. Har inte enu tagit gröntkort men jag jag har just skrivit in mig på en lista och snart kan jag tävla fritt men du... är
T.R.I.A.N.G.E.L.M.Ä.R.K.T

Kamilla som äger dig din sköna vill ha en häst man kan tävla med och därför måste hon... ja.. och jag vill inte tänka den tanken... du är den bästa ”första Ponny” jag har sätt.. kommer nog inte se någon bättre men jag ska ju börja tävla lite lätt snart och då behöver jag en yngre och en ponny som kan tävla och just därför kommer jag sakna dig som FAN!


Namn: Cinderella ” Ella”
Född: 1994
Ras: New Forest / Welsh
Mkh: ca 147 cm
Färg: Mörkbrun

Dressyrtävling på KRF.



Happis.





ELLA ILOVEYOU. ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

de är inte lätt när de är svårt:( men en fråga bara visste du inte att ella var märkt? :(

2012-02-25 @ 18:03:55
URL: http://ebbasjostig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0