♥ Hjärtslag.

"Är de tid du vill ha då är de tid du ska få,
jag gör de ända jag är bra på och skriver en låt,
inget smöra för dig för att få dig att komma tillbaka till min famn igen,
ska bara berätta sanningen,
du är de finaste jag någonsin lagt mina ögon på,
hur svårt kan de förstå men jag försöker ändå,
jag vill inte verka svag för dig men faktumet är,
har inte gått en dag som jag inte ens drömt att du var här.

Jag har gjort om denna låten minst 20 gånger,
Vill sjunga för dig men tagit slut på sånger.
Har sagt att jag är över dig men ljuger om dig,
det värsta är att alla utom du vet om de,
glömmer aldrig hur mitt hjärta gjorde tusen vålter,
varje gång som vi sågs och jag kommer ihåg,
ge mig en chans,vännen jag vet att de kan bli bra,
kom tillbkaa låt mig vara den mannen som du vill ha,
för jag,

tänker på dom dagarna de var du och jag,
men nu idag de känns som de var allt för länge sen,
vill bara ha dig tillbaks, jag saknar hur allting va,
och jag klarar inte av att bara vara din vän,

det var ett tagsen vi hördes av,
klart jag undrar hur du mår och vad du gör idag,
en gång i tiden var du allt för mig,
du var så mycket mer än bara ett namn för mig,
en dröm som var för bra för att va sann för mig,
du var den finaste kvinnan som fanns för mig,
jag försökte vara världens bästa man för dig,
men de räckte inte till,du försvann från mig,
nu idag är jag ensam kvar,
och undrar hur de skulle varit om du inte hade gett dig av,
det är lika svårt som då nu för mig att vända blad,
för jag kan inte släppa taget,
trodde aldrig att jag skulel ta skiten så hårt,
utan dig är de svårt att få tiden att gå,
men är de tid du vill ha då är de tid du ska få ,
jag gör de ända jag är bra på och skriver en låt,
för jag,

tänker på dom dagarna de var du och jag,
men nu idag de känns som de var allt för länge sen,
vill bara ha dig tillbaks, jag saknar hur allting va,
och jag klarar inte av att bara vara din vän,
Är de tid du vill ha då är de tid du ska få,
jag gör de ända jag är bra på och skriver en låt,
inget smöra för dig för att få dig att komma tillbaka till min famn igen,
ska bara berätta sanningen,
du är de finaste jag någonsin lagt mina ögon på,
hur svårt kan de förstå men jag försöker ändå,
jag vill inte verka svag för dig men faktumet är,
har inte gått en dag som jag inte ens drömt att du var här.
jag vill inte verka svag för dig men faktumet är,
har inte gått en dag som jag inte ens drömt att du var här." 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0