♥ KÄNSLAN.!!

Känslan när man får plocka ner HOPP sadeln från hyllan och stoppa den på ponnyn de är början!
När man hoppar upp och känner hur man vill flyga de är de andra!
Sen när man tar några steg i sadeln och rider runt hindrerna de är en SJUK känsla bara de...!
Sen när man hör att de är min tur att ta korta tyglarna och flyga som aldrig förr då pirra de i magen!
När man väll kommer där i sin underbara far mot målet så far alla tankar bort och de ända som snurra i huvudet är
" ÖVER, UNDER ELLER IGENOM" ♥

Nu kanske jag överdriver lite men jag vill att ni ska veta vad hoppningen betyder för mig de är allt de är sjukt bra!
jag älskar de! NAAAAAAAAAAW!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppning är BÄST! ^^♥

2012-03-01 @ 12:36:52
URL: http://hopppmuppp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0