♥ Lite från helgen som varit.

Har inge bra att skriva om så jag skriver lite saker om helgen.
ps.. kommer inte ihåg allt ( heheh ).

Fredag 3/2 :
Jag & Sandra for efter skolan till Elin med Emelie och "lära känna dom bättre" sjukt glad för att vi gjorde de för dom två är riktigt fina vänner som jag inte vill förlora!
vi var där nån timma och chillade / pratade, sen for vi hem och åt tacos.

♥Lördag 4/2 : 
Steg upp och taggade inför två DM finaler i Boden! Jag, Sandra och mamma for till boden med högsta volym.....
vi spelade första matchen / finalen mot Baik f-98 och vi vann med 7-0 så då fick vi guld pokal och medalj.
Sen spelade vi våran andra och sista final för helgen mot Sunderbyn och vi vann med 3-1 så då fick vi våran andra guld pokal och en till medalj.
VI ÄR BÄST TJEJER ÄLSKAR ER!

♥Söndag 5/2 : 
Jag och Sandra ( skräll ) vi vaknade och jag var trött efter matcherna i lördags.
men egentligen så skulle jag på hoppkurs för Kicki i holmen med Ella men de var för kallt så de blev inte :(
Såå.... vi gick ut och lekte i snön ( 12or jag vet men K )
Sen på kvällen så bakade vi kladdkaksmuffins och de var skiiiiit gott!

♥Måndag 6/2 :
Egentligen skulle Jag, Sandra, Emelie och kanske Elin fara till luleå för jag och Emelie skulle göra hål i naveln men de blev inte av för de var för kallt så mamma ville inte fara och vi orkade inte ta bussen för iallafall man inte får göra utan vuxen så de bleeeeeeev bara skiit med de men i stället så låg jag och Sandra och typ sov hela dan ( sköööööööööööööööönt ) på kvällen for vi till ett jätte gulligt thaii barn som ska heta Fanny. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0