♥ Svar på FRÅGESTUNDEN!


SVAR: Snart! Hade ju tänkt komma under lovet men jag vet inte vad det blir med de? men jag kommer komma de vet ja för jag vill och längtar..  :)



SVAR:
1. Du är en underbar person som jag saknar på nå sätt för vi umgås nästan aldrig nå mer eller vi kan gå med varandra på skolan men aldrig själva de är mer om vi går med andra och jag vet inte varför? Förut så var vi ju ofta med varandra och gjorde massa skoj men inte mer, SAKNAR DE SOM VAR! Du är söt, snäll, rolig, inte så social endå du pratar ALLTID skype och om du inte gör de så smsar du ALLTID mer dina "killar", hahha! :)

2. Johan typ.

3. Asså jag vet inte? Kanske bara som vän enu! :)





Svar:
1. Åå du tror jag vet? kan inte säga sånt!
2. DEN DAN! :)
3. JOOO JÄTTE!!!! vad tror du?
4. Jag sitter och svarar på dina frågor, själv?
5. Jo nog vare de! :)





Svar:
Skräll att den frågan kom, ajja fattade att de skule dyka upp!
Ja de är jag, du själv?





Svar:

1. Fotboll
2. SOMMAR!!
3. Jag hatar alla killar ungefär om man säger så men jag har inget emot tjejerna men jag umgås inget med dig / dom. Du, Josse och vera är väll typ snällast men har inget emot dom andra brudarna. :)




Svar:
Om jag är kung nej men jag är drottning!.




Svar:
hmm..... chilla, sova, vara med folk, rida, sporta, shoppa, sitta vid datorn, osv... Kommer inte på nå bra men bara som vanligt folk gör! :)





Svar:
1. Min foder ponny, Cinderella men kallas Ella! :)
2. 24 mars
3. jag vill! men jag vet inte när? hur? och var? vi får se hur de blir med de! :)
4. SOMMAR!
5. Hoppning! jag är en litte hopp tönt men de har blivit lite med hoppningen nu på sista tiden de är jätte länge sen jag hoppade, gud vad jag saknar att ba flyga över hinderna.... men jag har inget emot dressyr men de är lite små tråkigt men lite skojj :)
6. Fotboll.





Svar:
1. Japp, du själv?
2. Prövat.
3. Nepp
4. Töööp Johan
5. Fotboll & Ridning, har tappat för innebandy på nå konstigt sätt..
6. Vad mednar du med "F/P" vad? hur? vem? :O
7. Vet inga killar skriver bara tjejer.... + TAR INTE I ORDNING!
97 tjejer: Matilda B, Ewe B, Madde L, Ronja J, Elin O , Felicia B, Olivia. G,
98 tjejer: Ronja A, Alexandra F, Matilda E, Emma A, Sofia P, Sandra J, Paulina M, asså jag vet skiiit många fler.... :)
8. Men de är ju typ samma? :)
9. Nej
10. Emma E, Fanny K och Emilia S just nu :)
11. Johan
12. Sandra vadå "han/HENNE" jag är inte lebb!! och nej de har jag inte.




Svar: Jag gillar killar som är omtänksam, snäll, rolig med bra humor, inte dryg, killar som kan göra vad som helst med sin tjej inför vem som helst, Inte avundsjuk, lång, osv... :)




Svar:
Tjejer: Amanda S, Evelina E, Elin H, Sanna A och Linneá F.
Killar: Karl, Tim, David, jag kommer inte på vem som går på manhem i 9an så jag vet ingen mer? :O





Svar:
1. Bli bättre, börja tävla....
2. Jag vet inte?
3. Jag kan ju rida men jag vet inte hur bra jag är, ganska bra i allafall
4. Eva, Andreas, Kicki, MH, och jag tycker alla var bra på sitt sätt orkar inte skiva mer om de.
5. De vet jag inte, om nog många anmäler sig så kanske..
6. JAAA
7. Hopp ponny
8. Jopp nästan för mycket för hon är ju inte min
9. Hatar alla killar och har inget emot tjejerna men typ Josse är snällast inte vet jag? :)
10. Ojj kan inte välja men umgås mest med Sandra så blir väll henne och tänker inte skriva på bloggen vem jag tycker är dummast....
11. Tänker jag inte heller skriva här!
12. Snäll? Rolig? Jag finns om någon behöver prata bland mina vänner och de är ju ganska bra endå, hatar att skiva om mig själv :S
13. Prata ibland för mycket, blir "mad" lätt!, avundsjuk!





Svar:
1. ROLIG!!
2. Alla är fula, näääää skojja de är dom inte men jag vet inte? :)
3. 10 :O





Svar:
1. Vem är du? :O
2. Rosa , hihi!
3. Om jag hade varit de så hade jag kunna svara :)





Svar:
1. Har inte sett dig IRL bara på nån blid och typ en 6a?
2. Känner dig inte med du säkert en 10! hahha!
3. 37 lätt, men skiiit i de!





Svar:
1. Jag har ju redan skrivit de i en annan fråga orkar inte skriva dom en gång till.
2. Skrivit redan ;)
3. Nepp, men snart
4. Njaaa ibland!



Tack för kommentarerna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-18 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0