Dag 1 - Mig själv i text & bilder.



Jag har inte bara skrivit om mig jag har skrivit massa annat också men de har ju endå med mig att göra så ja... HAHA massa skiiit!

Om mig ♥
Jag heter Johanna och är 13år fyller år 1998 - 03- 24 jag går i 7C på manhemskolan.
Mitt liv är FOTO - MODE - SPORTA - CHILLA.
Jag är 164 lång ungefär, Brun blandat med gröna ögon, Mörkt blont hår ( Jag har färgat håret brunt en gång i tiden men de ångrar jag stort! USCH! vill ha tillbaks mitt gamla baby blonda hår!  Men om någon vecka ska jag färga / bleka håret BLONT! love!  ).
Jag spelar fotboll, Innebandy och rider!
Min familj består av: Mamma, Syster, Lossas pappa ( Peter ) + Pappa, Lossas mamma ( Lena ), Lille bror och en store bror.
Mina djur:
Hos mamma: En hund (Pontus) och En foder häst (Ella)
Hos pappa: Två hundar ( Astor & Hamlet ) + söta små fiskar

Ridningen ♥
Jag har ridit sen jag var liten men för ungefär 3år sen så gjorde jag ett uppehåll i 1år för jag blev rädd p.g.a en sak.. men sen efter ett år så började jag och efter de har min ridning gått jätte bra framåt i början ville jag bara shettisar & russ men nu efter 2år sen de hände och NU vill jag ha en het hopp häst som bara vill springa av sig hela! + Tänk jag har haft Ella i nästan 11 månader NU! känns som allt går sjukt fort för mig nu ”herre”!...

Om Sandra ♥
En sak som har gått fort också är skolan.. för 6 månader sen började skolan och då kände jag inte Sandra de enda jag hade sagt till henne var ”Hej” och nu har vi gjort allt!
Vi har: Ridit, Sovit med varandra många gånger, Varit i Luleå typ 4 gånger, ”festa” 1-2 gånger, Ridit, Badat asså ååå så mycket mer som jag inte orkar skriva!.. men du är helt enkelt min BÄSTA VÄN!
Love u Sandra det ska du veta gumman!


Kommentarer
Postat av: Lista ut de du ;)

"hosthost" skolan har bara gått 4 månader lilla gumman! <3

2012-01-17 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0