♥ Andreas Hesse träning (Jag & Starlight)

Idag har jag ridit för en tysk dressyrtränare (Andreas hess) med Starre. Vi red mycket kontroll och lydnad, först red jag dressyr för att få han låg och gå i fin form. Sedan hoppa Andreas upp på starre för att visa hur jag skulle göra och så jag skulle få se från marken hur det skulle se ut. Sen bad Andreas mig att bygga upp ett kryss så vi skulle börja jobba med "det lugna" efter dom hårda minuterna i dressyren gick vi över till att få han lugn och gå i fin form över hindret. som sagt är Starlight en ganska så pigg ponny så han blir ganska ivrig när han ska upp mot hindrena. När jag hoppade upp så fick jag en bättre syn på det hela och jag själv tycker det gick mycket bättre.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Är Starlight din "nya" ponny? Den du ska rida efter Ella? :))

2012-07-28 @ 23:04:39
Postat av: Catti Lindberg

Så fint ekipage!

2012-07-29 @ 19:40:23
URL: http://www.Nattstad.se/CattiChaos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0