♥ Fernando - KUNGSBACKA <---- ♥

Idag har vi varit och kollat på en ponny vid namn Fernando.
Fernando är en tysk imp, D-ponny, Valack, tävlad i Tyskland på höga nivåer, född 2003 och mer får ni inte veta.
Mest troligt ska jag och kolla på han igen kanske i morgon annars blir det på måndag eller tisdag.
Jaaa.. snarare provrida han! :)
 

 
Ja, nu till mina tankar.... eller det jag ska... JAG SKA FLYTTA TILL KUNGSBACKA!  
"alla" som bor här i Kungsbacka är jag avis på :/
 På det område vi körde på just i kväll hade ALLA hästgård med en paddock och i bland två, ridhus, stora & snygga stall, sjukt många och snygga hinder med stora & små banor uppbyggda.
Det konstiga är att i varje paddock är det uppbyggt hoppbanor i olika format/höjder/vinklar osv.. och när man kör förbi där flera gånger vid olika dagar/tider så står banorna kvar!
ALLA kanske har en hopp period? hehe ;)
 
 
 
 
 
Fernandos gård. 
 
 
Bilderna är tagna när vi åker bil, därför suddiga och konsiga + så hade jag mitt dåliga objektiv!!

Kommentarer
Postat av: Hanne

sv; Inga problem ;) Sven och söner :)

2012-07-07 @ 23:31:45
URL: http://hannemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0