♥ Fernando.

Ni har inte hört allt om han, ni vet inte saker som jag vet (hans bakgrund), ni har inte sett någon rida han irl, ni vet inte hur han är i boxen och sedan på ridbanan (de kan jag säga.. han är inte samma ponny)
man kunde aldrig tro han var sådan ponny på ridbanan som han var.. för i boxen var han helt annorlunda!
men jag fick höra "Den ponny du ser nu kommer förändras om några minuter!" 
 
Hon som äger han är en dressyrtränare så det var till en stor hjälp!
ojojoj i början var det så ovanligt han var inte som jag hade tänkt mig men hon varnade mig för han gillar inte nya ryttare, han blev så otroligt spänd MEN jag fick mycket beröm i slutet för jag fick han lugn och gå jätte fint han blev van och trygg med mig.
("Det gick ovanligt snabbt! första gången man rider han brukar man inte kunna rida man lär känna han"
sa Camilla)
men jag kom faktiskt fram till att rida han i slutet och sedan vart jag nöjd.
Camilla hade inte dom förväntningarna att jag och Fernando skulle bli lugna med varandra efter första ridpasset. Men ändå i början var det svårt han ville till att stegra, stanna, blev rädd för allt han var skit spänd med huvudet högt!
 
+ ni tycker säkert inte bilderna passar in på halva texten men har ingen "galen" bild för mamma fotade inte i början.
 
Fernando = Ett stort projekt 
om ni ändå inte förstår hur han egentligen är så kan jag förstå för jag är inge bra på förklara och skriva saker & ting.
han är iallfall svår, ni kanske har fått en annan uppfattning eller så har ni fått den jag vill få fram.
 
+ Sadeln var jätte konstig och liten så jag satt som jag aldrig ridit förut... usch! mina skänklar var ju hur fel som helst det ser man på bilderna också, de var också en sak som gjorde det svårare att rida.
 
 
 
 
 
 
 
♥♥♥♥♥♥♥
 
Jaa.. jag vet fult med svartvitt MEN mamma fotade med det dåliga objektivet och då blev bilderna skit fula och endel blev suddiga och då blir dom faktiskt bättre i svartvitt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Blir det ett köp? =)

Svar: Vi får väll se! :)
johjjja.blogg.se

2012-07-12 @ 08:45:43
Postat av: Olivia

Fin såg han ut i alla fall! :))

Svar: Joo, han är fin!! :)
johjjja.blogg.se

2012-07-12 @ 22:29:19
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

vilka snyggingar!

2012-07-12 @ 23:05:20
URL: http://teamlabom.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker du borde köpa en mer "lättriden" häst som första häst. Visst var han fin, men tror du skulle få ut mer av ponnyn du ska köpa om den var lite mer lättriden och mer utbildad. Man ser att han är spänd, går alldeles för hög i nacken och har högsta nackkotan på fel ställe..

Svar: Läste du hela texten? :0Ja, du tog det iallfall på ett annat sätt som jag förstod att någon skulle göra..
johjjja.blogg.se

2012-07-13 @ 13:33:17
Postat av: Anna-Karin

Till Anonym!! LÄS inlägget ordentligt STÅR klart o tydligt att ingen vet nått om hästen osv! DÖM INTE du var inte där DU vet inget Du har inget sett Du har inte hört nått OCH INGEN har bett om ANONYMS åsikt. En dressyr tränare på hög nivå var där såg IRL o hade en helt annan åsikt än DIG.....

2012-07-15 @ 02:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0