♥ Friday the 13th.

Idag har det också varit dålig uppdatering för jag har inte orkat blogga.
Jag har varit i stallet och ridit Ella med Josse som fotograf. Sen for vi till det andra stallet för jag skulle rida Starre, Madde behövde lite hjälp att rida han för hon var i Piteå och tävlade sin andra ponny "toppa"och dom vann. :)
Blev inte mycket för Josse att fota för det börja spöregna.
Efter en härlig dusch bad jag Josse komma och se Friday the 13th med mig och vi hade skit kul. 
 
Foto: Josse
Modell: Jag & Ella
Kamera: Nikon d3100 ( objektiv - tamron 70-300 )
 
Blev ett kort ridpass för det börja spöregna, bilden är tagen i början när vi värmde upp.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tur i alla fall att vi 'häst-tjejer' inte är gjorda av socker?!;)

Svar: Haha, jaa! ;)
johjjja.blogg.se

2012-07-14 @ 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0