♥ PSG 2012 är nu över.

Har varit en underbar helg med underbart folk men matcherna har inte gått så bra.
i morse spelade vi en match och jag fick spela back för andra gången på typ 2år men den här gången gick det super bra för mig, det var den bästa match jag har gjort under helgen till och med under hela året. Den matchen gjorde jag också ett mål med att Angelica gjorde ett bakåt pass åt mig och jag drog till med ett lång skott som blev rakt i mål, SUUPER nöjd över den matchen! 
 
 
 
Som sagt gick det inte så bra dom övriga matcherna eller ja vi vann ju några men tyvärr räckte det inte. Men före varje match har vi TAGGAT upp till 100% så jag är ändå så stolt över mina brudar, vi gjorde vårat bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Skit fin blogg! :)

2012-07-01 @ 21:16:12
URL: http://isabellwilhelmsens.blogg.se
Postat av: Isabell

Sv; Varsågod, åh tack! :)

2012-07-01 @ 21:35:26
URL: http://isabellwilhelmsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0