♥ Svar på Kommentar.

När jag får frågor så brukar jag svara på dom i den som frågats blogg men nu var det en tjej som inte hade länkat någon blogg så då får jag svara på den här och nu. 
 
 
 
Svar: För det första så rider jag inte Ella något mer. Nu till Starlight, ja jag vet inte hur man ska kalla det.. man kan säga att jag är medryttare på han. Jag rider han men jag tävlar han inte utan det gör Madde eftersom jag nyss har börjat rida han och med en sådan ponny så vill jag få ganska så bra kontakt och lydnad på honom. Han måste också lita på mig och inte vara lika spänd och stressad efter det kan man börja skaffa "mål" men jag tror iallafall jag ska tävla han på klubbtävlingar osv..
Som sagt så tar jag honom på träningar, igår var jag ju på dressyrträning och ska kanske på Eva (dressyr), Maria (dressyr) & Robban (hoppning) träningar också.
Sen får vi se jag kan inte bestämma och planera något utan Madde eftersom det är hennes ponny och hon bestämmer vad jag får och inte får. 
 
  
Tack för att du frågade! :)
hoppas du blev nöjd med svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0