♥ Svar på Kommentar.

 

Svar: För det första så vet inte jag vad du har för kamera men jag har NIKON D3100. + använder ALLTID objektivet "Tamron 70-300" när jag fotar inom ridsporten. jag gör inte något speciellt, när jag fotar sport/ridsport så har jag dom inställningar som jag visar på bilden/kameran och sen fotar jag bara. I efterhand så brukar jag redigera men blir inte alltid att jag gör det (är inte så bra på det). Egentligen så är jag INTE bra på kameror och att fota så jag vet som inte själv några bra inställningar till det jag ska fota, jag prövar mig fram och ser hur det blir och svårare än så är det inte.

 

Tack för att du frågade och hoppas du förstår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0