♥ Var redo på..

... att det kommer bli dålig uppdatering några dagar i allafall för jag kommer inte ha internet när vi åker med bilen till stockholm och jag tror inte jag kommer ha internet när vi sover på båten heller men kommer säkert få det när vi kommer till Göteborg ( hoppas jag ) då får ni säkert massor med nyhet. 
 
 
Ja.. har inte bestämt mig ännu om jag ska gå sova om ett tag eller om jag ska vara uppe sent... det är nog bäst att vara uppe ganska så länge för då kommer jag nog sova i bilen en ganska bra bit, jag har ju minst 12 timmar framför mig... som tur är så har jag mobilen så jag kan smsa med folk sen om jag blir uttråkad så har jag tagit med mig två böcker som jag nog kommer läsa ut och det bästa är att vi har fixat DVD i bilen så vi har två tv skärmar i baksätet så jag kan se massor med filmer som jag har laddat ner. :)
 
 
Bild tagen av Sanna
Bilden är tagen på PSG förra året ( 2011 ) 
Fanny, Jag, Lollo & Linda som är "Fräna" och står på händer. ;)
 
Bild tagen av Fanny.
Jag tror det är en rätt gammal bild på oss men ingen jag känner igen.. tog den ändå haha! 
 
 
Nu har vi också uppehåll från fotbollen i 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0