♥ Dålig uppdatering.

 orkade jag inte blogga i går så blev dålig uppdatering. 

I går spelade vi mot Piteå och vi vann med 2-1 på hemmaplan. Efter matchen så hade vi kalas för Noel på altan i värmen (typsikt en varm sommardag.) 

Senare så for jag och Josse till plan med Anton men vi gjorde inte så mycket bara tog det lugnt, på kvällen låg jag och Josse i husvagnen och pratade skype med Ralle och Frasse sen for hon hem och så fortsatte vi att prata när hon loggade in.

I morse fick jag ett sms att träningen var inställd så jag somnade om och vaknade kring 13.00 bara för att jag sov i husvagnen och de är de mysigaste som finns. 
.

Bild från igår på sötisen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0