♥ Fredag & MATCH!

Snacka om chill dag för mig!
Jag skulle ha haft 4 lektioner idag och jag hade i princip inge.
Först skulle jag ha språkval men vi var där i typ 5min sen fick vi gå så jag hade rast i typ 40min och sen gick jag med egen vilja med Linda på hennes finska lektion för dom skulle bara se film så jag hängde med, efter de hade vi arbetspass i typ 10min och sen fick vi gå från den också så vi gick till engelskan och även på den behövde vi bara skriva närvaro så fick vi gå och sen i går fick vi veta att slöjden idag skulle vara inställd så jag fick sluta halv 11.
Värt? - neop.
men ändå skööööööööööööööönt..
Nu TAGGAR man fotbolls match ikväll som är i Piteå med brudarna!!!
.

Kommentarer
Postat av: emma

ååh ja vill också spela fotboll:o men har problem mä knäna-.-

2012-06-01 @ 14:18:22
URL: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0