♥ Blandade känslor hit och dit.

Jag kom just hem från Hakkas och vi vann båda matcherna med 3-1 och man lägger ihop båda matcherna tydligen så allt blev 6-1 till oss. Första matchen gick sjukt dåligt för mig pga Linda bröt armen så jag fick ta hennes plats och spela back, jag har aldrig spelat där nere så de gick inte så bra men andra matchen var bättre men den gick inte heller bra, det gick typ inte bra för någon idag allt var bara åt helvete! :S
.
 
MEN nu tar vi nya tag och TAGGAR matchen i morgon mot lira! 
 
Tog bilden av Sanna (på Lindas arm)
KRYA nu gumman, så tråkigt att du missar PSG! :(
 
 
+ JUST NU SITTER JAG OCH ÄTER JORDGUBBAR OCH GRÄDDE!! 
loveit! ♥♥♥ 

Kommentarer
Postat av: Linda [fotoblogg]

<3

Svar: Du är så jävla bra på kämpa! <3
johjjja.blogg.se

2012-06-25 @ 22:53:38
URL: http://lindassphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0