♥ La La La La La La Love.

Tjänare!

Dagens ridpass: mysig ridtur i skogen medan mamma sprang efter. 

i dag när jag kom till stallet så fick jag se att Ella hade blod på mulen och det var jätte svårt att rengöra men jag gjorde mitt bästa för hon ville inte att jag skulle pilla på såret men jag var ju som tvungen ändå... vad har hon nu gjort? :/

+ dom fula myggen har bitit henne runt ögonen så blev direkt myggskydd / myggluva för ansiktet. 

.

Hon hade ganska svårt att stå still för myggen var överallt! 

Älskar dej knasiga ponny! ♥ 

 


Kommentarer
Postat av: N E L L I E & F A N N Y

Hej lust att kolla in våran blogg , och kanske kommentera ?!<3

2012-06-20 @ 09:56:46
URL: http://nelliefanny.blogg.se
Postat av: Elli

Ett tips, smörj mulen med t.ex helosan, för hon är jätte känslig när hon har ljus mule ;)Bakbenen kan man också smörja för annars kan hon få solexem :) Bara ett tips! :D

Svar: Okej, det ska jag prova i morgon!Tack! :)
johjjja.blogg.se

2012-06-20 @ 15:04:58
URL: http://omelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0