♥ Så j*vla skönt, allt är gjort och nu väntar SOMMAREN!

Så.. nu har jag inget kvar i 7an nu väntar 8an och de är den svåraste & jobbigaste årskursen tydligen så hoppas sommaren kommer vara lång.

Idag på skolan hade vi brännbolls turnering och min klass kom till semifinal men inte längre, synd men vi var ju bättre än vad jag hade trott.

I morgon så är vi lediga och jag vet inte vad man ska hitta på?

slutligen på torsdag så ska vill till bjumis med 7A & 7E och chilla, spela volleyboll och typ käka?

sen torsdag kväll så far jag och de kommer bli underbart så kommer man hem med känslan SOMMARLOV.

.

&

Två shorts som jag nu ska beställa, LOVEIT!


Kommentarer
Postat av: felicia :D

hej, vart är dom sista i från?

kram

2012-06-05 @ 16:46:45
URL: http://felicialooovdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0