♥ Spa kväll.

Kom just till hotellet från att ha varit på spa i cirka 3 timmar.

först var vi på turkisk hamam sedan fick vi ligga med ansiktsmask medan vi låg och torka men egentligen var det ovärt att torka eftersom jag och Alma gick och bada i en inomhus pool som dom hade och efter det gick vi in i en bastu och torkade för sista gången!

.

Nu blir det att läsa mat menyn och så ber jag mamma gå hämta maten hit upp till rummet för jag är sjukt trött.. har varit och kollat runt o shoppat i två dagar så jag tar en chill kväll för den här gången, kanske senare om jag får krafter så går jag och mamma ner utanför hotellet för det finns massor med shopping här som vi inte har kollat.

.


Bild från Google, orkade inte ta med kameran och de ångrade jag för det var sjukt fint och mysigt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0